Torggata Blad

Nav spesial:  Du rykker stadig bakover i køen – en debatt om NAV

Kan vi forestille oss en framtid uten Nav? Hvilken alternativer åpner dette for?

Torggata Blad presenterte den nyeste papirutgaven: nr. 1 – 2020 («Nav spessial») under en videostrømmet debattsalong ledet av de kjente mediatrynene Harald Lange og Marit Brovig. I løpet av sendingen gikk Lange og Brovig gjennom å kommentere papirutgavens innhold fra perm til perm, hvilket også innebar at de testet «Nav-spillet» som ble laget spesielt til det aktuelle nummeret. De spesialutviklede hjelpemidlene «Nav Palett» og «Nav Anal» ble grundig drøftet og analysert. Torggata Blads ekstremt korte ekspertutvalg diskuterte velferdsforetaket Nav, analyserte etatens utfordringer og begrensninger, og ikke minst kom de med sine særdeles kvalifiserte anbefalinger, i tråd med magasinets misjon som leverandør til den gode pubsamtalen, hvor alle aktuelle problemer blir løst før stengetid.

Barn og Covid-19: Foreldres spagat i pandemien – og alle valg som har blitt tatt og skal bli tatt – er temaet som rommer forsiden i nyeste utgave av Tidsskriftet. Skal man holde barnet hjemme? Må vi teste nå? Og skal 12-åringen få vaksine?

Ønsker du kursinfo fra Tidsskriftforeningen?

Da kan du registrere deg her og få tilsendt informasjon om alle kurs vi arrangerer.

Fikk du ikke med deg alt? Se Tidsskriftdagen på Youtube!

Alle tidsskrift skal ha ISSN-nummer. ISSN-nummeret brukes til å identifisere tidsskriftet, og er det samme uansett årgang og utgavenummer.

Les mer her.