Levande langeleik - slepp og debatt på Popsenteret

Til bladsleppet for Folkemusikk nr. 3/2015 har Folkemusikk invitert tre ledd langeleikspelarar frå Valdres til samtale og diskusjon over en kopp kaffi og ein kakebit: Oddrun Hegge, Knut og Ole Aastad Bråten og Ingrid Lingaas Fossum.

Ingrid Lingaas Fossum lærte å spele langeleik av dei plateaktuelle tvillingbrørne Knut og Ole Aastad Bråten, som igjen har lært mykje spel av Oddrun Hegge. Kva har endra seg frå 1970-talet, då Oddrun lærte å spele, til i dag?

Forskninga på tradisjonsmusikken har gitt større forståing for spennvidda av ulike stemmemåtar, tonalitet og frasering i tradisjonen. Har dette endra måten musikken blir spelt?

Kulturskulen har bringa læringa frå den private til den offentlege sfæren. Men «den gamle spelemannsskulen», der spelemenn møtast i heimen og blir kjende med kverandre over ein kopp kaffi og kake er, høgst levande. Kva endrar seg når tradisjonsoverføringa blir flytta over i organiserte former?

Ordstyrar er Ida Habbestad, redaktør for Ballade og Folkemusikk-skribent gjennom mange år. Samtalen varer i om lag 45 minutt. Etterpå får publikum høve til å stille spørsmål. Deretter speler bladstyrar Audun global folkemusikk i nokre timar.

Arrangementet er gratis.

Sted og tid:

Kafeen på Popsenteret, Schouskvartalet, Trondheimsvn.2 i Oslo, torsdag 24. sept kl 20.00!

Er kvinnekamp fortsatt aktuelt, 70 år etter Det annet kjønn? Gnist-redaksjonen har lest deler av Det annet kjønn av Simone de Beauvoir, og Tomine Sandal har lest hele og ser på om boka fortsatt er aktuell, 70 år etter at boka først kom ut. Gnist-samtalen denne gangen er med Linn-Elise Øhn Mehlen og Kjersti Ericsson på tema feministisk praksis.

Ute på nett nå

Shuddhashar's  Issue 16 is published and ready for you to read.  We have articles on a range of topics related to our mission -- from climate change to the Rohingya refugees, and from a devastation in Iraq to the role of politics in the arts -- to name just a few. As always, we hope you will read ideas that inspire you to think, write, and act.