Kurs og seminarer

Norsk Tidsskriftforening arrangerer en rekke små og store kurs og seminarer i løpet av året. Felles for alle er at de har relevante tema for drift av tidsskrift; redaksjonelt arbeid, økonomi, abonnementsarbeid, fotografering og bildebehandling m.m.

Våre faktaark er i stor grad basert på kurs og seminarer. De fungerer som korte bruksanvisninger for hvordan gjennomføre eller forholde seg til forskjellige arrangementer, oppgaver og andre ting redaktører og redaksjoner har bruk for. Disse faktaarkene finner du under fanen Faktaark.

De fleste kurs og seminarer er gratis for medlemmer. Hvis de ikke er gratis, får medlemmer svært god rabatt.

Stikkord for dette kurset er opphavsrett, vanlege tabbar og misforståingar om kva som er lov og ikkje. Er det skilnad på reglane for papir og nett? Juss og folkeskikk i digitale tider. Advokat Jon Wessel-Aas viser veg i jungelen. Han har også skrive boka Opphavsrett, fotorett og personbilder i nettjournalistikk

Korleis kan du finne gode bildeløysingar med smalt budsjett? Korleis tenke foto/bilde i forhold til innhald og sjanger. Kva bilete kan brukast fritt og kvar finn du dei? Designer Aina Griffin er ein dreven bilderedaktør med gode tips og råd.

Tema: Futura. MELK er et skeivt kulturtidsskrift med det formål å belyse, synliggjøre og formidle skeiv kulturhistorie i Norge. I denne utgaven utforsker vi fremtiden for skeiv kultur, formidling og aktivisme.

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPersonvern