Ingen mangel ved en tekst at den er begripelig

Per Egil Hegge kommer på årsmøtet (fra 16.00-17.30) og vil holde foredrag; gi oss inspirasjon, kunnskap og morsomheter omkring språk og tekst. Kanskje får vi oss både en oppstrammer og en god latter, hvem vet? Det blir anledning til å spørre, avbryte og diskutere.

Per Egil Hegge har bl.a. vært redaktør i Aftenposten og A-magasinet. Gi gjerne beskjed om du kommer på årsmøtet til post@tidsskriftforeningen.no.

I høst er det hundre år siden den russiske Oktoberrevolusjonen fant sted. oktoberrevolusjonen viste en hel verden at det ikke er naturgitt hvem som skal herske og hvem som skal herskes over. Revolusjonen var til stor inspirasjon for hele den norske arbeiderbevegelsen de første åra etter den fant sted. Årets siste nummer har oktoberrevolusjonen som tema, håper vi også klarer å overraske litt!

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPersonvern