Meld deg på skrivekurs: Redigering av ulike tekster i tidsskrift!

Tid: Onsdag 20.november kl. 17.00-20.00 - Sted: Litteraturhuset, Kverneland 2. etasje. Kursleder: Asgeir Olden fra Institutt for journalistikk

På dette kurset skal vi se på to tekster, én argumenterende og én mer analytisk. Med utgangspunkt i noen råd fra kursleder, vurderer vi struktur, stil, språk, innganger og virkemiddelbruk. I tillegg diskuterer vi hvordan forslag til endringer kan presenteres for skribenten. Tekstene sendes ut til deltakerne på forhånd, slik at alle kan ha lest dem før kurset.

Asgeir Olden er en inspirerende og dyktig kursholder. Du vil garantert få stort utbytte av kurset. Gå ikke glipp av dette!

Påmeldingsfrist:  8. november. Påmeldingsskjema finner du her.

Gratis for medlemmer. Kr. 500,- for andre.

Minerydding i Vesterålen etter 2. verdenskrig, konfirmasjonskort fra 1917, tospråklig barnebok - et språkutviklingsprosjekt, litteraturkritikk og musikkanmeldelse, dikt og prosa.

Nyheter fra Eurozine

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPersonvern