Meld deg på skrivekurs: Redigering av ulike tekster i tidsskrift!

Tid: Onsdag 20.november kl. 17.00-20.00 - Sted: Litteraturhuset, Kverneland 2. etasje. Kursleder: Asgeir Olden fra Institutt for journalistikk

På dette kurset skal vi se på to tekster, én argumenterende og én mer analytisk. Med utgangspunkt i noen råd fra kursleder, vurderer vi struktur, stil, språk, innganger og virkemiddelbruk. I tillegg diskuterer vi hvordan forslag til endringer kan presenteres for skribenten. Tekstene sendes ut til deltakerne på forhånd, slik at alle kan ha lest dem før kurset.

Asgeir Olden er en inspirerende og dyktig kursholder. Du vil garantert få stort utbytte av kurset. Gå ikke glipp av dette!

Påmeldingsfrist:  8. november. Påmeldingsskjema finner du her.

Gratis for medlemmer. Kr. 500,- for andre.

I høst er det hundre år siden den russiske Oktoberrevolusjonen fant sted. oktoberrevolusjonen viste en hel verden at det ikke er naturgitt hvem som skal herske og hvem som skal herskes over. Revolusjonen var til stor inspirasjon for hele den norske arbeiderbevegelsen de første åra etter den fant sted. Årets siste nummer har oktoberrevolusjonen som tema, håper vi også klarer å overraske litt!

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPersonvern