Seminar 16. januar 2013 - E-faktura

Offentlige virksomheter krever elektronisk faktura i EHF-standard. Fra 1.1.2013 kan du ikke lenger sende vanlig papirfaktura til Staten/offentlige virksomheter. Andre instanser og næringslivet vil etterhvert også forlange e-faktura.

Vi setter opp et mini-seminar hvor du får informasjon om:
- hva det betyr for deg
- hvilke alternativer du har
- hva det vil koste deg
- hvordan du skal gå frem for å kunne imøtekomme de nye kraveneSendRegning.no vil gi oss et godt, økonomisk tilbud gjeldende alle medlemmer i Tidsskriftforeningen, forutsatt at flere velger de som leverandør.

SendRegning.no er en såkalt fakturaportal, som sender regning via et aksesspunkt til mottaker. De vant også Statens anbudskonkurranse for utbygging/implementering av e-faktura systemet.

Vi ser gjerne at du svarer på spørsmålene i påmeldingsskjemaet samtidig som du melder deg på, slik at vi kan forberede oss til seminaret.

Sted: Litteraturhuset, Kverneland 2.etg.
Tid: Onsdag 16. januar kl. 17.00-18.00

Kursholder: SendRegning.no v/Espen Gjester

PÅMELDINGSSKJEMA FINNER DU HER

I høst er det hundre år siden den russiske Oktoberrevolusjonen fant sted. oktoberrevolusjonen viste en hel verden at det ikke er naturgitt hvem som skal herske og hvem som skal herskes over. Revolusjonen var til stor inspirasjon for hele den norske arbeiderbevegelsen de første åra etter den fant sted. Årets siste nummer har oktoberrevolusjonen som tema, håper vi også klarer å overraske litt!

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPersonvern