Speed-dating

Tidsskriftredaksjonene kan speed-date med representanter fra Kulturrådet og Fritt Ord. Dette er dagen du kan stille spørsmål og få svar!

11.30-12.30 Møt Line Fallan Sørensen  og Hilde Fjærtoft Fossanger fra Kulturrådet. Her kan du spørre om Kulturrådets støtteordninger, innkjøpsordning eller annet du måtte lure på. Sted: Litteraturhuset, Wergeland

14.00-15.00 Møt Ingvild Bjerkholdt fra Fritt Ord. Fritt Ord støtter mange tidsskrifter, arrangementer og prosjekter. Hvis du lurer på hva slags prosjekter de støtter eller om du har en ide til noe du gjerne ville ha gjennomført, spør! Sted: Litteraturhuset, Kverneland

14.00-15.00 Møt representanter fra Tidsskriftforeningens styre. Vi setter pris på alle typer innspill til hva vi som forening bør gjøre for å støtte våre medlemstidsskrifter, enten det er politisk påvirkning, kurs og seminarer, støtte til debatter eller annet. Sted: Litteraturhuset, Kverneland

Dette er en del av arrangementet Tidsskriftdagen 2015.

I høst er det hundre år siden den russiske Oktoberrevolusjonen fant sted. oktoberrevolusjonen viste en hel verden at det ikke er naturgitt hvem som skal herske og hvem som skal herskes over. Revolusjonen var til stor inspirasjon for hele den norske arbeiderbevegelsen de første åra etter den fant sted. Årets siste nummer har oktoberrevolusjonen som tema, håper vi også klarer å overraske litt!

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPersonvern