VELKOMMEN TIL NYTT HELDAGSKURS

Denne gangen har vi hele dagen til rådighet og du vil garantert komme hjem med en helt ny innsikt i hvordan nettet fungerer; hva du må tenke på for å få maksimal uttelling av det du legger ut, hvordan du skal legge ut informasjon og tilbud og hvorfor ting fungerer som de gjør. Forrige kurs var en suksess, og deltakerne var mer enn begeistret over hva de fikk ut av det. Spennende, lærerikt og morsomt!

Tid og sted: 11. mai kl 09.30– 15.30
Fritt Ords lokaler, Uranienborgvn. 2
Påmeldingsfrist: Fredag 4. mai

Pris kr. 750,- for medlemmer, kr. 1500,- for andre. Enkel lunsj inkludert.

Markedsføring på nett

• Etterspørselsmarkedsføring:
    Lukten av informasjon/triggerord
    Hvordan få gratis trafikk fra søkemotorer
    Kort om Google Adwords
    Kort om epost
  • Push-markedsføring
    Facebook-sider
    Facebook sponsored stories

Andre relevante sosiale medier

I høst er det hundre år siden den russiske Oktoberrevolusjonen fant sted. oktoberrevolusjonen viste en hel verden at det ikke er naturgitt hvem som skal herske og hvem som skal herskes over. Revolusjonen var til stor inspirasjon for hele den norske arbeiderbevegelsen de første åra etter den fant sted. Årets siste nummer har oktoberrevolusjonen som tema, håper vi også klarer å overraske litt!

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPersonvern