Ingen kunst å dra bra damer

Eller: Hvordan redusere mannsandelen i norske tidsskrift

Tid og sted: 17.10. kl. 17.00 – 19.00 (pizza fra kl. 16.30) på kontoret i 4. etg. på Litteraturhuset i Oslo

Det er viktig for meningsmangfoldet og demokratiet at kvinner og menn er like godt representerte som skribenter og redaktører i norske tidsskrifter. Hva kan gjøres for å få det til? Hva må til for å flere kvinner som artikkelforfattere og essayister? Hvordan går du fram? Gode eksempler og diskusjon.

Kursleder: Karianne Bjellås Gilje, tidligere redaktør i Universitetsforlaget og tidsskriftet PROSA, nå dekan ved Kunsthøgskolen i Oslo.

Begrenset med plasser. Gratis for medlemmer av Tidsskriftforeningen.

Arr: Norsk tidsskriftforening

Spørsmål merket * er obligatoriske.

9 plasser ledig.

Friskere eldre? I det nye nummret av Tidsskriftet kan du lese om HUNT-deltagere som er blitt friskere enn før. For å kunne planlegge helse- og omsorgstjenestene er det viktig å få kunnskap om hva man kan forvente av behov både for medisinsk oppfølging og for praktisk bistand.

15.00-17.00 17. august 2017

TFs kontor, Litteraturhuset