12. juni i Oslo: Kurs i abonnementshåndtering og -utvikling

Et abonnementssystem er mye mer enn en kundeliste: Lær om alle mulighetene som finnes og hvordan du kan øke inntektene dine!

AbOn holder kurs for oss tirsdag 12. juni fra kl. 17.00 til 20.00 og gir deg en grundig innføring i alle muligheter en abonnementsmodell kan gi.

NYTT: Noen medlemmer etterspør informasjon om GDPR og vi setter av litt tid til å snakke om de nye personvernreglene og hva det kan ha å si for abonnementshåndtering.

Vi går igjennom:

• Produktutvikling: Forskjellige abonnementssystemer og betalingsløsninger.
  • Salg: Hvordan kan du kan tjene mer penger på å selge produkter relatert til tidsskriftet ditt? Hvordan få nye abonnenter?
  • Ta vare på gamle abonnenter: Hva skal til for å minimere oppsigelse?

Kursholder Jan Erik Ofstad

Sted: Tidsskriftforeningens kontor, 4. etasje på Litteraturhuset i Oslo. Pizza fra kl. 16.30
Tid: Tirsdag 12. juni fra kl. 17.00 - 20.00

Pris: Kr 300,- inkl. pizza. Påmelding her.

AbOn er det eneste selskapet i Norge som utelukkende arbeider med innovasjon og forretningsutvikling av abonnementsbaserte produkter og tjenester

AbOn utvikler nye abonnementskonsepter, eller videreutvikler eksisterende. Vi bistår gjennom alle faser i utviklingen, også ved den praktiske implementeringen.

AbOn tilbyr kurs og seminarer,  driver kompetanseutvikling og tilpasser metodene til dine  behov og ønsker. Individuell rådgiving på et eller flere tema innen abonnement tilbys etter avtale.

I denne utgåva kan du lese om alt frå humanisme og flørting til musikk og korallrev, og mykje, mykje meir.

BLI MED BALLADE BAK ORDENE LIVE!

Ballades serie om lyrikken i musikken, Bak ordene, går mandag 20. januar live sammen med Lars Lillo-Stenberg (som også vil framføre et par låter!), Rawdna Carita Eira og Brand Barstein.

Hvordan blir sangtekster til? Hva gjør lyrikken i musikken med sangene vi lytter til, hvorfor treffer de oss og hva kan de bety for oss?

Vi har med oss ingen ringere enn LARS LILLO-STENBERG, som også kommer til å spille et par låter; den samiske dikteren RAWDNA CARITA EIRA, som har skrevet sangtekster for blant andre Mari Boine og Hekla Stålstrenga og librettoen til operaen "Gállábártnit", som ble oppført i Toronto sist høst, og Brand Barstein, skribent hos blant andre Ballade.

Samtaleleder er Ballade-journalist Siri Narverud Moen.

Innledning ved Ballades redaktør, Guro Kleveland.

Vi gjør opptak for podkast som legges ut etter arrangementet.
Bak ordene live skjer i Fritt Ords lokaler i Oslo (rett ved Litteraturhuset) mandag 20. januar kl. 18.00 til 19.30. Enkel servering. Alt gratis.

Meld deg gjerne på på eventet på Facebook!

VELKOMMEN!