18.15 Utdeling av prisene i Årets tidsskrift/19.00 Fest i Bernerkjelleren

Prisutdeling med juryens begrunnelser og vinnernes taler. Årets vinner er Tidsskrift for Norsk psykologforening. Arkitektur N. får pris for faglig formidling og evne til å nå egen målgruppe, og FETT får pris i åpen klasse for å ha skapt et åpent rom for feministisk debatt. Vi feirer feirer prisvinnere, tidsskriftene, venner og kjente med fest i Bernerkjelleren fra kl. 19.00.

Fullstendig beskrivelse og påmeldingsmulighet finner du i programmet.

Tema for årets femte utgave er fagfornyelsen. Fokus ligger på tverrfaglige temaer i de nye læreplanene som ble tatt i bruk i høst, og på hvordan digitalisert undervisning påvirker lærer og elev. Mange interessante perspektiver åpner seg når man ser nærmere på hvordan de ulike temaene folkehelse og livsmestring, demokrati og medborgerskap og bærekraftig utvikling krysser hverandre.