6. september - kurs: Korleis bli ein god debattleiar

Stadig fleire tidsskrift arrangerer debattar og bidrar til samfunnsdebatten. Dei som leiar desse debattane har ei vesentleg rolle i ordskiftet, difor er det viktig at dei er trygge for oppdraget og meistrar oppgåva si godt. Derfor tilbyr vi eit eksklusivt heildagskurs i debattleiing med Håkon Haugsbø som lærar.

Debattleiarrolla: Skilnaden på å styre ordet og å styre debatten. Kor mykje plass tar du? Og kor mykje bør du ta? Kroppsspråk

Førebuing av debatten: Research og regi. Dynamikk og dramaturgi

Gjennomføringa: Korleis få svar og ikkje svada. Råd som reddar når det sporar av eller stoppar opp. Improvisasjon

Stad: Fritt Ords lokaler, Uranienborgvn. 2
Tid: Fredag 6. september kl. 09.00-16.00

Enkel servering.
Pris: kr 1000 for medlemmar av TF, kr 2000 for andre. Påmelding her.

Kurset er støtta av Fritt Ord og Norsk Journalistlag

Hva er det med kunstfaglig arbeid som kan bidra til å fremme medborgerskap? Ny utgave av DRAMA retter søkelyset mot ulike marginaliserte grupper – fra flyktningbarna som jevnlig ankommer norske skoler til seniorer som opplever tap av verdi og tilhørighet.