Arkitektur N får pris for faglig formidling og evne til å nå egen målgruppe

Arkitektur N får prisen for faglig formidling og for evnen til å nå egen målgruppe. I 2019 feiret tidsskriftet 100-årsjubileet sitt ved å invitere arkitektene til å skrive, være med i redaksjonsrådet og å velge stoffemner. Dette grepet styrker tidsskriftet. Faglig formidling av arkitektur forutsetter høy visuell og skriftlig kompetanse. Den ytre formen reflekterer innholdet på en intelligent og balansert måte, og oppslagene er en fornøyelig fest for øyet. Arkitektur N er leirbålet bransjefolket kan samle seg rundt for å fortelle egne historier. Et bål som varmer og opplyser.

Tekstar frå Sør- og Mellom-Amerika. Mubalegh omset eit utval dikt av brasilianske Conceição Evaristo, som hadde sin forfattardebut i 1990, og har sidan gjeve ut poesi, noveller og romanar. I forfattarskapen sin tematiserer ho nostalgi overfor ei tapt jord, eit tapt Afrika, eit hav av minner, men òg eit håp om noko nytt.