Debatt: Kva skal vi med sidemål?

Kvifor skal vi eigentleg lære både nynorsk og bokmål i skulen, kor stor plass bør sidemålsopplæringa ha, og kva slags sidemålsordning vil vere best for nynorsken?

I panelet: Janne Nygård og Vebjørn Sture, forfattarar av boka «Kva skal vi med sidemål», Arnfinn Muruvik Vonen, direktør i Språkrådet, Mina Finstad Berg, generalsekretær i Sosialistisk Ungdom og Marit Nerås Krogsæter, sentralstyremedlem i Senterungdommen.

Debattleiar: Ola E. Bø

Dag og tid: Torsdag 14. februar klokka 19.00, hjå Fritt Ord, Uranienborgveien 2.

Dørene opnar kl. 18.00. Lett servering.

Gratis inngang.

Arr.: Syn og Segn og Norsk tidsskriftforening. Støtta av Fritt Ord og Norsk kulturråd.

I høst er det hundre år siden den russiske Oktoberrevolusjonen fant sted. oktoberrevolusjonen viste en hel verden at det ikke er naturgitt hvem som skal herske og hvem som skal herskes over. Revolusjonen var til stor inspirasjon for hele den norske arbeiderbevegelsen de første åra etter den fant sted. Årets siste nummer har oktoberrevolusjonen som tema, håper vi også klarer å overraske litt!

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPersonvern