Standard objektvisning. Klikk for å lage en ny tilpasset mal, Node-ID: 2844, Objekt-ID: 3510

Has Europe forgotten about Ukraine?

Europe has become steadily more introspective since the financial crisis broke out in 2008, writes Andrew Wilson. Moreover, with the refugee crisis and the Paris attacks grabbing the media's attention, and Russia suddenly joining the fight against ISIS, Ukraine has become a topic of the past.

Er kvinnekamp fortsatt aktuelt, 70 år etter Det annet kjønn? Gnist-redaksjonen har lest deler av Det annet kjønn av Simone de Beauvoir, og Tomine Sandal har lest hele og ser på om boka fortsatt er aktuell, 70 år etter at boka først kom ut. Gnist-samtalen denne gangen er med Linn-Elise Øhn Mehlen og Kjersti Ericsson på tema feministisk praksis.

Ute på nett nå

Shuddhashar's  Issue 16 is published and ready for you to read.  We have articles on a range of topics related to our mission -- from climate change to the Rohingya refugees, and from a devastation in Iraq to the role of politics in the arts -- to name just a few. As always, we hope you will read ideas that inspire you to think, write, and act.