"New Eastern Europe" is well equipped for today's stormy international relations; "Vikerkaar" explores crises of political belonging in France and Europe at large; "NLO" analyses the class war in Russian universities; "pARTisan" considers the public profile of Polish theatre; "Mittelweg 36" lets rip over liberalism's silence; "Res Publica Nowa" revisits the Siege of Kobani; "NAQD" observes Maghreb societies in the throes of transition; and "Multitudes" calls for a kind of people's quantitative easing.

Tema: Skrekkfim. Jacob Lillemose og Karsten Wind Meyhoff har vært gjesteredaktører for Wuxia 3/4 – 2017 og laget et temanummer om skrekk og gru på film og tv.
I nummeret kan du blant annet lese intervjuer med skaperne bak tv-serier som Fortitude og Äkta människor, og et nyskrevet essay om sjangeren av skrekkfilmregissørene The Soskia Sisters.

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPersonvern