Standard objektvisning. Klikk for å lage en ny tilpasset mal, Node-ID: 2559, Objekt-ID: 3056

In lieu of political Islam

"New Humanist" notes that Arab atheists are becoming more visible; "Esprit" prints the new postface to Olivier Roy's "The Failure of Political Islam"; "pARTisan" explores Minsk's museum landscape; "Multitudes" tries to understand today's urban terrorism; "Rigas Laiks" explains that power is best represented when hidden; "A2" profiles prophet of the post-capitalist apocalypse Egon Bondy; "Merkur" asks whether the university is still good for intellectual life or just excellence; "Razpotja" appeals to the youth of today to build bridges; and "Arena" reads the latest precariat prose.

Nummer 1 2019, har artikler om sosial reproduksjon, sjukehuskamp og pensjon, abortdebatt og et reisebrev fra markeringen av 100-årsdagen for mordet på Rosa Luxemburg i Berlin.

Nyheter fra Eurozine