Standard objektvisning. Klikk for å lage en ny tilpasset mal, Node-ID: 2783, Objekt-ID: 3447

Of technological waves and political frontiers

"Wespennest" refuses to let the machines takeover; "Letras Libres" sees citizen power as the key to a post-national European democracy; "Soundings" strikes out for a new political frontier in British politics; "Il Mulino" traces the shifting contours of the European debate on sovereignty; "Blätter" seeks ways out of the Catalan impasse; "New Eastern Europe" appeals to Europe's goodwill and openness amid refugee crisis; "Arena" reaffirms the Swedish people's overwhelming support for a humanitarian refugee policy; "Merkur" traverses the analogue-digital divide; and "Esprit" samples the paranoid style in the digital age.

Nummer 1 2019, har artikler om sosial reproduksjon, sjukehuskamp og pensjon, abortdebatt og et reisebrev fra markeringen av 100-årsdagen for mordet på Rosa Luxemburg i Berlin.

Nyheter fra Eurozine