Fagpressenytt.no er på lufta

Nyhetsportalen, og nyhetsbrevet med samme navn, gir tilgang til både bredde og dybde. Her vises saker fra redaksjoner i hele fagpressen, i en kontinuerlig oppdatert nyhetsstrøm.

– Jeg nøler ikke med å si at dette er det mest betydelige arbeidet vi har gjort, for å få fram journalistikken i fagpressen! sa styreleder Jan M. Moberg da han ønsket velkommen til lanseringsfrokost hos Fagpressen tirsdag morgen.

Sammen med adm. direktør Elin Floberghagen hadde han invitert til lansering av nyhetsportalen Fagpressenytt.no
 – Vi gjør dette for å synliggjøre hvor mangfoldig og vesentlig produksjon av saker som foregår i fag- og nisjemediene, hele tiden, sa Elin Floberghagen. Hun viste fram hvordan portalen er bygget opp med 17 forskjellige kategorier, og hentet fram eksempler fra områder som Helse og sosial og Transport og samferdsel.

Led mer her eller besøk Fagpressenytt.no

Tema Avhengighet: Avhengighet gir ikke fritak for straff. Intervju med lege og forsker Knut Boe Kielland, omtale av boka Hva er avhengighet v/ Jahn Arne Olsen og artikkelen «Bør narkotika legaliseres?» av Øyvind Røed. Les vinnertekstene i årets tekstkonkurranse som ble arrangert i samarbeid med =Oslo.

Andre arrangementer

Nyheter fra Eurozine