Oppgradert nettside

Vi oppgradert nettsiden og fått flere, fine og funksjonelle måter å jobbe på. Ta gjerne en runde og fortell oss hva du syns. Har du et arrangement eller noe annet du vil ha ut så kan du sende oss tekst og bilde så legger vi det ut for deg.

Arrangementet trenger ikke være støttet av oss for at vi skal legge ut. Vi tar i mot alle typer nyheter, utlysninger, stilling ledig, redaktørskifter, sladder og annet og legger ut så sant det er mulig og hensiktsmessig.

I høst er det hundre år siden den russiske Oktoberrevolusjonen fant sted. oktoberrevolusjonen viste en hel verden at det ikke er naturgitt hvem som skal herske og hvem som skal herskes over. Revolusjonen var til stor inspirasjon for hele den norske arbeiderbevegelsen de første åra etter den fant sted. Årets siste nummer har oktoberrevolusjonen som tema, håper vi også klarer å overraske litt!

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPersonvern