Oppgradert nettside

Vi oppgradert nettsiden og fått flere, fine og funksjonelle måter å jobbe på. Ta gjerne en runde og fortell oss hva du syns. Har du et arrangement eller noe annet du vil ha ut så kan du sende oss tekst og bilde så legger vi det ut for deg.

Arrangementet trenger ikke være støttet av oss for at vi skal legge ut. Vi tar i mot alle typer nyheter, utlysninger, stilling ledig, redaktørskifter, sladder og annet og legger ut så sant det er mulig og hensiktsmessig.

STEMMER nr. 2 2019 presenterer resultatet av årets tekstkonkurransen med tema «2084». Vi har også flere andre bidrag om klima og miljø i dette nummeret, våre faste spalter om språk og oversettelse og flere nye litterære stemmer. Blant annet hyller vi en kulturdronning - bibliotekar og skribent Marit Hallen (1962 – 2018).