Velkommen til nytt kurs i InDesign 19. mars 2013

Nytt InDesign kurs settes opp på 19. mars! Det er nå 4 ledige plasser på dette kurset. Stor pågang gjør at vi setter opp kurset en gang til, så vær rask - plassene går fort unna!

Kurset holdes hos Infografikk i Ole Deviks vei 35 i Oslo. Det er et heldagskurs fra kl. 09.00-15.00. Veibeskrivelse finner du her.

Prisen er kr. 1000,- for medlemmer og kr. 2500,- for andre. Påmeldingen er bindende. Send påmelding til post@tidsskriftforenigen.no.

I høst er det hundre år siden den russiske Oktoberrevolusjonen fant sted. oktoberrevolusjonen viste en hel verden at det ikke er naturgitt hvem som skal herske og hvem som skal herskes over. Revolusjonen var til stor inspirasjon for hele den norske arbeiderbevegelsen de første åra etter den fant sted. Årets siste nummer har oktoberrevolusjonen som tema, håper vi også klarer å overraske litt!

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPersonvern