Søknad om støtte til debatt 2017

Det kan vanligvis innvilges inntil 50% av totalkostnadene. Andre finansieringskilder må oppgis. Prosjekter som er støttet av Fritt Ord vil ikke bli støttet av Tidsskriftforeningen.

Debatten skal være i forbindelse med et tema som er
1) omtalt i tidsskriftets siste utgave eller
2) skal omtales i neste utgave eller
3) er en del av en serie som går over flere utgaver

Spørsmål merket * er obligatoriske.

______________________________________________________________
DET KAN SØKES OM STØTTE TIL FØLGENDE:

BETINGELSER

Innvilget beløp utbetales i etterkant av arrangementet mot faktura fra tidsskriftet. Kvitteringer for utgifter følger som bilag til fakturaen.

Det skal opplyses om at arrangementet er støttet av Tidsskriftforeningen, Fritt Ord og Kulturrådet så langt det lar seg gjøre i markedsførin/invitasjoner o.l.

En total økonomisk oversikt settes opp og sendes inn sammen med en kort rapport (1/2 side el.l.) om hvordan arrangementet gikk; oppmøte, vellykkethet og evt. annet sendes inn elektronisk via rapporteringsskjema som sendes ved innvilgelse av søknad.

______________________________________________________________
OM ARRANGEMENTET OG DEBATTEN

I høst er det hundre år siden den russiske Oktoberrevolusjonen fant sted. oktoberrevolusjonen viste en hel verden at det ikke er naturgitt hvem som skal herske og hvem som skal herskes over. Revolusjonen var til stor inspirasjon for hele den norske arbeiderbevegelsen de første åra etter den fant sted. Årets siste nummer har oktoberrevolusjonen som tema, håper vi også klarer å overraske litt!

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPersonvern