Shuddhashar's Issue 16

Shuddhashar's  Issue 16 is published and ready for you to read.  We have articles on a range of topics related to our mission -- from climate change to the Rohingya refugees, and from a devastation in Iraq to the role of politics in the arts -- to name just a few. As always, we hope you will read ideas that inspire you to think, write, and act.

You can find us on social media – Facebook (https://www.facebook.com/shuddhashar/), Twitter (https://twitter.com/shuddhashar), and Instagram (https://www.instagram.com/shuddhashar/) – and we hope to engage with your ideas and news there.

We are grateful for your support of freedom of expression. Please reach out to us with comments or suggestions for new articles.

Best Regards,

Team Shuddhashar

Er kvinnekamp fortsatt aktuelt, 70 år etter Det annet kjønn? Gnist-redaksjonen har lest deler av Det annet kjønn av Simone de Beauvoir, og Tomine Sandal har lest hele og ser på om boka fortsatt er aktuell, 70 år etter at boka først kom ut. Gnist-samtalen denne gangen er med Linn-Elise Øhn Mehlen og Kjersti Ericsson på tema feministisk praksis.

Ute på nett nå