Fotografi nr 3-2014

I årets tredje nummer av Fotografi kan du lese om Bjørn Opsahl som har dokumentert livet bak kulissene i prateprogrammet Skavlan.
Vi har også tatt en prat med Newsha Tavakolian, en av Irans første kvinnelige fotojournalister.

I Fotografi nummer tre kan du også lese om andre runde med Norwegian Journal of Photography, hvor flere av våre fremste fotografer får fordype seg i hvert sitt prosjekt.

Er du lei av det samme gamle fra skriveren din? Vår ekspert Tim Daly viser deg nye måter å presentere bildene dine på.

Vår spalte “Talent” presenterer fremadstormende talenter fra våre fremste fotoskoler. Denne gangen tar vi en prat med Ole Alexander Ekker fra Norsk Fotofagskole.

Forøvrig kan du blant annet lese om:

• Stuart Franklin: Magnum-fotografen som har vendt kameraet mot den norske naturen
 • Hannes Schmid: Eventyreren som har fotografert det meste
 • Peter Dench: Med et komisk skråblikk på den engelske kulturen
 • Norges Fotografforbund: Christin Eide ble Årets fotograf NFF
 • Tester & utstyr: Toralf Sandåker tester det nyeste og beste på utstyrsfronten

Nå også på nettbrett! Fra og med nummer 2 – 2014 vil Fotografi også være tilgjengelig på nettbrett, og alle abonnenter vil få tilgang til vårt digitale arkiv inkludert i abonnementsprisen.

I høst er det hundre år siden den russiske Oktoberrevolusjonen fant sted. oktoberrevolusjonen viste en hel verden at det ikke er naturgitt hvem som skal herske og hvem som skal herskes over. Revolusjonen var til stor inspirasjon for hele den norske arbeiderbevegelsen de første åra etter den fant sted. Årets siste nummer har oktoberrevolusjonen som tema, håper vi også klarer å overraske litt!

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPersonvern