Numer 110

Numer 110 tar temperaturen på Tegnebiennalen, der Nina Engelsen og Kjetil Skøien ser tilbake på 14 års historie. Kjetil Røed reflekterer over Tegnebiennalen 2016, og Line Ulekleiv spør hva som skjer nå, er det noe som kan trekkes ut som tendens? Morten Harper har plukket seg en serie med ordfrie bøker og Tord Torpe og Tim Ng Tvedt utfordrer hverandre i en tegnestafett. Numer byr også på omtaler av nye bøker.

Møt opp på lanseringen hos Tegnerforbundet. lørdag 3.12. kl.12-13.30, Rådhusgata 17 i Oslo Enkel servering.

Samtale mellom Kjetil Skøien og Nina Engelsen, om Tegnebiennalens start og utvikling. Redaktør Sissel Lillebostad inviterer til møte med innspill og ideer om framtidens NUMER.

Nordnorsk Magasin: et avsluttende kapittel? Nordnorsk Magasin nr. 4-2018 gikk ut til abonnentene den 27. november. Denne papirutgaven av Nordnorsk Magasin er trolig den siste som kommer ut.

Nyheter fra Eurozine

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPersonvern