Rus & Samfunn 1 - 2012

Les om ruspolitisk utvikling og trender. Med innbydende og forføreriske farger og design appellerer rusbrus til unge og urbane kvinner og menn. De som ønsker, kan shoppe syntetiske cannabioider på internett.

Tilgjengelighet er viktig og med innbydende og forføreriske farger og design appellerer lav-prosent sprit - også kalt rusbrus, til unge og urbane kvinner og menn. Mens andre land i Europa i praksis har avkriminalisert kannabis kan de som ønsker å omgå norsk narkotikalovgivning shoppe syntetiske cannabioider også kalt legal highs via internett.

Les mer om ruspolitisk utvikling og trender i Rus & Samfunn 1-2012.

Barn og Covid-19: Foreldres spagat i pandemien – og alle valg som har blitt tatt og skal bli tatt – er temaet som rommer forsiden i nyeste utgave av Tidsskriftet. Skal man holde barnet hjemme? Må vi teste nå? Og skal 12-åringen få vaksine?

Ønsker du kursinfo fra Tidsskriftforeningen?

Da kan du registrere deg her og få tilsendt informasjon om alle kurs vi arrangerer.

Fikk du ikke med deg alt? Se Tidsskriftdagen på Youtube!

Alle tidsskrift skal ha ISSN-nummer. ISSN-nummeret brukes til å identifisere tidsskriftet, og er det samme uansett årgang og utgavenummer.

Les mer her.