Z nr. 2-19

Temanummer om filmmusikk. Nærmere bestemt: Om noen av de betydningsfulle samarbeidene mellom regissører og komponister. Temaredaktør Thor Joachim Hagas mål med utgaven har vært å skape mer bevissthet rundt filmmusikk som kunstform, og framheve musikkens betydning for filmopplevelsen.

Innhold:

Nanette Nielsen: Alfred Hitchcock og Bernard Herrmann: To spenningsmestere

Peter Larsen: Å se og høre landskaper: Ry Cooder møter Wim Wenders

Tore Helseth: «En øredøvende pause» - om komponist/regissør-samarbeidet mellom Gunnar Sønstevold og Arne Skouen

Thor Joachim Haga: John Williams og Robert Altman: En liten klype modernisme

Thor Joachim Haga: 15 undervurderte par

Z-enquete: Filmkomponistenes favorittpar

Z-enquete: Filmkritikernes favorittpar

Fosse og klima, treningstips og regionreform: I den nye utgåva av Syn og Segn er det ein stor samtale med forfattaren Jon Fosse og temaartiklar om han. Vidare er det tekstar om vindmøller og regionreform. Og korleis er det å vere ein økonomisk noldus? Er det behov for ei revitalisering av skjønnlitteraturen i norskfaget, og korleis er det når sorga aldri slepper taket?

Nyheter fra Eurozine