Gjør virkeligheten om til en god historie!

Kl. 16.00 på Tidsskriftdagen 17.11: Hør Berit Hedemann i foredraget: Om å lage fortellinger av abstrakte temaer og den kaotiske virkeligheten.

Berit Hedemann har arbeidet 25 år i Radiodokumentaren i NRK P2. Hun har vunnet 4 internasjonale priser, og redaksjonen vant 15 nasjonale og internasjonale priser under hennes ledelse. Hun har undervist i historiefortelling for journalister internasjonalt, i det siste hovedsakelig i Midt-Østen, og i alle de store avisene i Norge. Hun har gitt ut tre bøker, All min forakt, Melindas Mystiske mysterium, HØR og SE- en håndbok i bildeskapende radio, og i januar kommer Bjørnejegerskens bekjennelser.

I Tidsskriftet nr. 7/2022 kan du blant annet lese mer om dette: Mekanisk trombektomi ved hjerneinfarkt,  Covid-19-vaksinasjon blant europeiske innvandrere og at vegetar- og vegankost er sunt – med noe tilskudd

Ønsker du kursinfo fra Tidsskriftforeningen?

Da kan du registrere deg her og få tilsendt informasjon om alle kurs vi arrangerer.

Fikk du ikke med deg alt? Se Tidsskriftdagen på Youtube!

Kunsthåndverk søker redaktør

Utlysningstekst finner du her.

Alle tidsskrift skal ha ISSN-nummer. ISSN-nummeret brukes til å identifisere tidsskriftet, og er det samme uansett årgang og utgavenummer.

Les mer her.