Søknad om støtte fra Norsk tidsskriftforening

Medlemmer kan søke om støtte til debatt to ganger per år. Vi sender alle medlemmer en oppfordring til å lage og søke debatt, og sender en samlet søknad til Fritt ord fra oss. Debattstøtte innvilges etter at vi får tildelingen fra Fritt ord og alle utbetalinger skjer i etterkant av avholdt debatt ved innsending av utbetalingsanmodning med bilag og en rapport fra arrangementet.

Les bl.a. om: Digitalisering, stordata og kunstig intelligens. Store, komplekse datasett og kunstig intelligens kan gi ny innsikt om sykdom og helse. Helsetjenesten produserer store datamengder som kan utnyttes i forskning, men slik det er i dag, er disse dataene stengt.

Ønsker du kursinfo fra Tidsskriftforeningen?

Da kan du registrere deg her og få tilsendt informasjon om alle kurs vi arrangerer.

Fikk du ikke med deg alt? Se Tidsskriftdagen på Youtube!

Kunsthåndverk søker redaktør

Utlysningstekst finner du her.

Alle tidsskrift skal ha ISSN-nummer. ISSN-nummeret brukes til å identifisere tidsskriftet, og er det samme uansett årgang og utgavenummer.

Les mer her.