Levande langeleik - slepp og debatt på Popsenteret

Til bladsleppet for Folkemusikk nr. 3/2015 har Folkemusikk invitert tre ledd langeleikspelarar frå Valdres til samtale og diskusjon over en kopp kaffi og ein kakebit: Oddrun Hegge, Knut og Ole Aastad Bråten og Ingrid Lingaas Fossum.

Ingrid Lingaas Fossum lærte å spele langeleik av dei plateaktuelle tvillingbrørne Knut og Ole Aastad Bråten, som igjen har lært mykje spel av Oddrun Hegge. Kva har endra seg frå 1970-talet, då Oddrun lærte å spele, til i dag?

Forskninga på tradisjonsmusikken har gitt større forståing for spennvidda av ulike stemmemåtar, tonalitet og frasering i tradisjonen. Har dette endra måten musikken blir spelt?

Kulturskulen har bringa læringa frå den private til den offentlege sfæren. Men «den gamle spelemannsskulen», der spelemenn møtast i heimen og blir kjende med kverandre over ein kopp kaffi og kake er, høgst levande. Kva endrar seg når tradisjonsoverføringa blir flytta over i organiserte former?

Ordstyrar er Ida Habbestad, redaktør for Ballade og Folkemusikk-skribent gjennom mange år. Samtalen varer i om lag 45 minutt. Etterpå får publikum høve til å stille spørsmål. Deretter speler bladstyrar Audun global folkemusikk i nokre timar.

Arrangementet er gratis.

Sted og tid:

Kafeen på Popsenteret, Schouskvartalet, Trondheimsvn.2 i Oslo, torsdag 24. sept kl 20.00!

Antallet timer kunst og håndverk er redusert fra 20 prosent på 70-tallet til 12,5 i 2022. Den kunstfaglige kompetansen synker hos norske lærere. Barn med fag som tegning, musikk og dans som en del av sin skolehverdag, utvikler kognitive funksjoner raskere enn barn som har ordinær undervisning på skolen. Kunst og kultur er styrkedråpen for demokrati og kritisk tenkning. Fremtiden etterspør kreativitet som kompetanse.

Fikk du ikke med deg alt? Se Tidsskriftdagen på Youtube!

Ønsker du kursinfo fra Tidsskriftforeningen?

Da kan du registrere deg her og få tilsendt informasjon om alle kurs vi arrangerer.

Alle tidsskrift skal ha ISSN-nummer. ISSN-nummeret brukes til å identifisere tidsskriftet, og er det samme uansett årgang og utgavenummer.

Les mer her.