15.00-15.45 Skrive eller fortelje - korleis få folk til å lese om kompliserte ting?

Nyheitsmediene er mest opptatt av det dramatiske og akutte, som ikkje gir god forståing og innsikt. Historie, bakteppa, spelet rundt - vi treng å forstå meir, anten det gjeld krigen i Ukraina, klimakrisa eller energimarknaden. Det finst eit vakuum som tidsskrifta og andre plattformer kan fylle. Men korleis få folk til å lese om vanskelege og  krevjande tema, kva grep og metodar kan vi ta i bruk når vi skal skrive? Kva er forteljingas kraft?

Bjørn Asle Nord, arbeider i NRK med digitale klima- og naturforteljingar, men var i mange år journalist i Bergens Tidende. Nord er kjend for både journalistiske forteljingar og undersøkande journalistikk av svært høg kvalitet. I 2014 gav han ut boka Gi meg heller livet. Ein dokumentar om soldatveteranar i Norge saman med fotograf Håvard Bjelland. Siste bok: Skredet: ein far, ei dotter og kampen for livet. Han står også bak den årlege konferansen Fortellingens kraft i Bergen.

Antallet timer kunst og håndverk er redusert fra 20 prosent på 70-tallet til 12,5 i 2022. Den kunstfaglige kompetansen synker hos norske lærere. Barn med fag som tegning, musikk og dans som en del av sin skolehverdag, utvikler kognitive funksjoner raskere enn barn som har ordinær undervisning på skolen. Kunst og kultur er styrkedråpen for demokrati og kritisk tenkning. Fremtiden etterspør kreativitet som kompetanse.

Fikk du ikke med deg alt? Se Tidsskriftdagen på Youtube!

Ønsker du kursinfo fra Tidsskriftforeningen?

Da kan du registrere deg her og få tilsendt informasjon om alle kurs vi arrangerer.

Alle tidsskrift skal ha ISSN-nummer. ISSN-nummeret brukes til å identifisere tidsskriftet, og er det samme uansett årgang og utgavenummer.

Les mer her.