Velkommen til nytt kurs i InDesign 19. mars 2013

Nytt InDesign kurs settes opp på 19. mars! Det er nå 4 ledige plasser på dette kurset. Stor pågang gjør at vi setter opp kurset en gang til, så vær rask - plassene går fort unna!

Kurset holdes hos Infografikk i Ole Deviks vei 35 i Oslo. Det er et heldagskurs fra kl. 09.00-15.00. Veibeskrivelse finner du her.

Prisen er kr. 1000,- for medlemmer og kr. 2500,- for andre. Påmeldingen er bindende. Send påmelding til post@tidsskriftforenigen.no.

Antallet timer kunst og håndverk er redusert fra 20 prosent på 70-tallet til 12,5 i 2022. Den kunstfaglige kompetansen synker hos norske lærere. Barn med fag som tegning, musikk og dans som en del av sin skolehverdag, utvikler kognitive funksjoner raskere enn barn som har ordinær undervisning på skolen. Kunst og kultur er styrkedråpen for demokrati og kritisk tenkning. Fremtiden etterspør kreativitet som kompetanse.

Fikk du ikke med deg alt? Se Tidsskriftdagen på Youtube!

Ønsker du kursinfo fra Tidsskriftforeningen?

Da kan du registrere deg her og få tilsendt informasjon om alle kurs vi arrangerer.

Alle tidsskrift skal ha ISSN-nummer. ISSN-nummeret brukes til å identifisere tidsskriftet, og er det samme uansett årgang og utgavenummer.

Les mer her.