Velkommen til nytt kurs i InDesign 19. mars 2013

Nytt InDesign kurs settes opp på 19. mars! Det er nå 4 ledige plasser på dette kurset. Stor pågang gjør at vi setter opp kurset en gang til, så vær rask - plassene går fort unna!

Kurset holdes hos Infografikk i Ole Deviks vei 35 i Oslo. Det er et heldagskurs fra kl. 09.00-15.00. Veibeskrivelse finner du her.

Prisen er kr. 1000,- for medlemmer og kr. 2500,- for andre. Påmeldingen er bindende. Send påmelding til post@tidsskriftforenigen.no.

Museumsnytt arrangerer debatt 11. oktober: Hva skjer med Nasjonalmusset? Det nye Nasjonalmuseet er åpnet, og den viktigste kunstsamlingen i Norge er igjen tilgjengelig for publikum. Endelig! Men tilbake på Tullinløkka står det gamle, ærverdige Nasjonalgalleriet tomt. Hva skal vi gjøre med det?

Se info og program her.

Du kan bl.a. lese om dette: Fastleger med omstillingsevne. Fastlegenes evne til omstilling var viktig da koronapandemien var på sitt verste. Dette kommer frem i en fokusgruppestudie med 19 fastleger i Innlandet fylke. Legene opplevde at deres ansvar ble utvidet fra å gjelde egne listepasienter til å omfatte hele befolkningen. De så seg selv som en viktig del av kommunens helseberedskap.

Ønsker du kursinfo fra Tidsskriftforeningen?

Da kan du registrere deg her og få tilsendt informasjon om alle kurs vi arrangerer.

Fikk du ikke med deg alt? Se Tidsskriftdagen på Youtube!

Alle tidsskrift skal ha ISSN-nummer. ISSN-nummeret brukes til å identifisere tidsskriftet, og er det samme uansett årgang og utgavenummer.

Les mer her.