Årsmøte 2015

Tidsskriftforeningens årsmøte avholdes torsdag 16. april i Kverneland på Litteraturhuset i Oslo. Samme kveld vil også prisen for Årets tidsskrift 2015 deles ut. Innkalling og sakspapirer sendes ut senere.

ÅRSMØTE I NORSK TIDSSKRIFTFORENING 2015

Torsdag 16. april 2015, Litteraturhuset i Oslo (Kjelleren)

Kl. 14.00 Registrering, te og kaffe

Kl. 14.15 – 15.45 Årsmøte i Norsk tidsskriftforening

Kl. 16.00 – 17.30: Seminar: Hva kan kulturrådet tilby av støtte til tidsskrifter? Hvilke ordninger finnes, og hva skal til for å få støtte?

v/Line Fallan Sørensen, saksbehandler i Seksjon for litteratur og allmenne kulturformål, med har ansvar for innkjøpsordningen for tidsskrift og ulike typer prosjektstøtte. De informerer om alle mulighetene som finnes, og gir råd om hvordan søke.

Kl. 18.00 – 21.00 Fest og utdeling av prisen Årets tidsskrift 2015

OBS! Påmeldingsfrist 14. april 2015. På grunn av matbestilling, må vi vite hvor mange som kommer. Send beskjed til: post@tidsskriftforeningen.no

I høst er det hundre år siden den russiske Oktoberrevolusjonen fant sted. oktoberrevolusjonen viste en hel verden at det ikke er naturgitt hvem som skal herske og hvem som skal herskes over. Revolusjonen var til stor inspirasjon for hele den norske arbeiderbevegelsen de første åra etter den fant sted. Årets siste nummer har oktoberrevolusjonen som tema, håper vi også klarer å overraske litt!

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPersonvern