For tidsskrifter, redaksjoner, utgivere, journalister og skribenter:

12.00 Nye medlemstilbud med løfte om økonomiske fordeler
v/Polinor
Presentasjon av firmaet og tjenestene de tilbyr Tidsskriftforeningens medlemmer: Besparelser på opp mot 25% på porto etter inngått avtale med Posten. Annonsesamkjøring som kan gi inntekter for små tidsskrift og konkurransedyktige og rimeligere priser på trykking.

12.30 Journalistikksatsing – en unik sjanse for tidsskrifter og journalister
v/Fritt Ord og Norsk tidsskriftforening
Fritt Ord vil løfte norsk journalistikk, og gir støtte til journalistiske prosjekter. Tidsskriftoreningen ønsker et journalistisk løft i norske tidsskrifter, og inviterer skribenter og redaktører til dette. Hva er god tidsskriftjournalistikk, hvilke sjangrer finnes og hva skal til for å få støtte?

I denne utgåva kan du lese om alt frå humanisme og flørting til musikk og korallrev, og mykje, mykje meir.

BLI MED BALLADE BAK ORDENE LIVE!

Ballades serie om lyrikken i musikken, Bak ordene, går mandag 20. januar live sammen med Lars Lillo-Stenberg (som også vil framføre et par låter!), Rawdna Carita Eira og Brand Barstein.

Hvordan blir sangtekster til? Hva gjør lyrikken i musikken med sangene vi lytter til, hvorfor treffer de oss og hva kan de bety for oss?

Vi har med oss ingen ringere enn LARS LILLO-STENBERG, som også kommer til å spille et par låter; den samiske dikteren RAWDNA CARITA EIRA, som har skrevet sangtekster for blant andre Mari Boine og Hekla Stålstrenga og librettoen til operaen "Gállábártnit", som ble oppført i Toronto sist høst, og Brand Barstein, skribent hos blant andre Ballade.

Samtaleleder er Ballade-journalist Siri Narverud Moen.

Innledning ved Ballades redaktør, Guro Kleveland.

Vi gjør opptak for podkast som legges ut etter arrangementet.
Bak ordene live skjer i Fritt Ords lokaler i Oslo (rett ved Litteraturhuset) mandag 20. januar kl. 18.00 til 19.30. Enkel servering. Alt gratis.

Meld deg gjerne på på eventet på Facebook!

VELKOMMEN!