Hugs søknadsfrist 2. juni hos Norsk kulturråd

Søknad om produksjonsstøtte og innkjøpsordninga for tidsskrift må sendast innan torsdag 2, juni klokka 13.00. Søknadene må sendast elektronisk på søknadsportalen deira.

Fristen gjeld både for produksjonsstøtte og innkjøpsordninga for tidsskrift. Dei som søkjer om innkjøpsstøtte, vil automatisk bli vurdert for produksjonsstøtte om dei ikkje er aktuelle for innkjøpsordninga, så dei slepp å fylle ut to søknader.

Produksjonsstøtte til kulturtidsskrift: http://www.kulturradet.no/stotteordning/-/vis/produksjonsstotte-til-kulturtidsskrift

Innkjøpsstøtte for allmenne kulturtidsskrift:  http://www.kulturradet.no/stotteordning/-/vis/innkjopsordning-allmenne-kulturtidsskrift

Kulturrådet har også andre støtteordningar som tidsskrift kan søkje på, som t.d. formidling.

Støtte til litteraturformidling:  http://www.kulturradet.no/stotteordning/-/vis/litteraturformidling

STEMMER nr. 2 2019 presenterer resultatet av årets tekstkonkurransen med tema «2084». Vi har også flere andre bidrag om klima og miljø i dette nummeret, våre faste spalter om språk og oversettelse og flere nye litterære stemmer. Blant annet hyller vi en kulturdronning - bibliotekar og skribent Marit Hallen (1962 – 2018).