Tidsskriftsenter i Bergen?

Vi har lenge ønskt oss ein norsk versjon av Nätverkstan og Tidsskriftsentralen i Göteborg. No kanskje det kan skje. Kulturrådet har løyvd midlar til eit forprosjekt i Bergen, der Norsk tidsskriftforening er ein av initiativtakarane. Tekstallianse, ein nystarta organisasjon for litteraturfeltet i Bergen, er avsendar av søknaden. Målet er at det nye tidsskriftsenteret skal tilby tenester innan sal og distribusjon, abonnementshandtering og yte annan relevant service for tidsskrift, som t.d. rekneskapsføring. Det er allereie søkt om driftsstøtte for 2020.

Tekstar frå Sør- og Mellom-Amerika. Mubalegh omset eit utval dikt av brasilianske Conceição Evaristo, som hadde sin forfattardebut i 1990, og har sidan gjeve ut poesi, noveller og romanar. I forfattarskapen sin tematiserer ho nostalgi overfor ei tapt jord, eit tapt Afrika, eit hav av minner, men òg eit håp om noko nytt.